Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.

PODZIMNÍ TOULKY II.

8.12.2019

report Podzimní toulky II Infinity Baits

Blíží se konec podzimu a společně s ním i konec letošní sezóny, ale i přes to se mi v hlavě pomalu rodil plán, jak ještě využít pár dní volna. Počasí slibovalo ideální podmínky a volba byla jasná, opět a letos i naposled navštívíme naše Moravské moře. Na výpravu jsem vyrazil společně s parťákem Liborem. Já dorazil o něco dřív a tím měl tak možnost navozit své věci na místo hned po příjezdu a pomalu si chystat zázemí, než dorazí parťák.

Libor přijíždí asi hodinku po mně a hned se dává do práce s přesunem věcí na místo, kde hodláme lovit.  Zanedlouho je vše hotové a vyrážíme na vodu hledat vhodná místa pro následný lov. Domlouváme se na vodě, že prostřední pruty budeme mít na společném místě, které budeme krmit lososem. Práce ubíhá od ruky a po cca hodince jsou všechny pruty na svých místech.

První záběr přichází za tmy na můj prut ze společného místa a vzápětí se rozjíždí i Liborův prut s nastraženou N1 na panáka, vyvezený o kus dál. Přes technické problémy jsem nucený zdolávat rybu ze břehu a tiše závidím Liborovi, že mohl za rybou vyjet na člunu. Po nekonečném domotavaní se konečně ukazuje u břehu plovák a ryba začíná vyvíjet silnější výpady. Po chvilce končí v síti podběráku, ze srdce mi padá kámen, že vše dobře dopadlo a cestou ke břehu nikde neskončila ve vázce, kterých je tu požehnaně. I Libor byl úspěšný a ke břehu se vrátil se spokojeným výrazem ve tváři.

Postupně jsme se šli na kapry podívat. Můj šupík měřil 94 cm a vážil 19,90 kilo. Liborův šupík měl 96 cm a s váhou 21,30 kilo! Suprový začátek. Padl oslavný panáček a kapři po chvilce odplouvají zpět do svého domova.

report Podzimní toulky II Infinity Baits report Podzimní toulky II Infinity Baits

Další den ubíhá bez záběru a navíc mě opouští Libor, který musí odjet na noc do práce. První záběr přichází kolem osmé večerní, ale nakonec z toho nic nebylo a montáž visela natvrdo ve vázce. Ta se mi daří nakonec vytáhnout a po kontrole ostrosti háčku ji znova pokládám a přihazuji tři hrsti lososa a pár hrstí Red halibut pelet.

Záběr do padáku přichází až kolem půl sedmé ranní a ihned skáču do člunu a vyrážím za kaprem. Po deseti minutách boje končí v síti a hned tuším, že by to mohla být další lepší ryba. Hlavně se jednalo o lysce, kterého jsem si moc přál chytit. Kapr měl rovných 100cm s váhou 19,80 kg. Pár fotek a rybu pouštíme. Jsem maximálně spokojený a užívám si dne. Další akce se děje až večer a Libor kontruje dalším kaprem přes 15 kilo, který mu zabral se společného místa na lososa.

Před námi je poslední den a doufáme, že se podaří další ryba. To se daří Liborovi a podebírá dvě ryby do dvanácti kilo. Do konce výpravy se už žádný místní obr neukázal ale i přes to jsme byli maximálně spokojeni.

Poslední výprava na Pálavě dopadla víc než dobře a co víc si můžeme přát :)

S pozdravem Aleš Gramel

report Podzimní toulky II Infinity Baits

**Alešovi jsme za zprávu od vody poslali 15% slevový kupón na další nákup.