Pro správné fungování používají tyto stránky cookies. Setrváním na stránce s tímto souhlasíte.

Odmítnout vše můžete zde.

09. 07. 2020 | Zprávy od vody 2020

Květnová pískovna

report Květnová pískovna Infinity Baits

Už pravidelně několik let, vždy ke konci května, vyrážíme s Blankou na naší oblíbenou pískovnu Roudnice. Letošní počasí je plné teplotních změn, a tak jsme byli hodně zvědaví, jak budou ryby reagovat. Zprávy z pískovny byly takové, že ryba šla do tření, ale změna počasí tření přerušila.

Hned od začátku jsem se dal do zakrmování lovného místa oblíbenou a vyzkoušenou směs fermentované kukuřice, řepky a nakrájeného boilie, na které jsem plánoval chytat. Už první den odpoledne podebíráme jednoho menšího kapra a pěkného 80 cm amura. Ale kolem 20té hodiny zdoláváme úžasný double 93cm šupináč s váhou 19,4 a 90cm lysec 17,7kg.

report Květnová pískovna Infinity Baits report Květnová pískovna Infinity Baits

Druhý den ráno před osmou hodinou Smoked Salmon zachutnal další rybě přes 90 cm a krásnou váhou 18 kg. O půl dvanácté se rozjíždí prut, kde je nastražený opět Smoked Salmon. Již při zdolávání bylo znát, že se jedná znovu o těžší rybu, a když v podběráku vidím lysce, už vím, že bude atakovat metrovou délku. Po změření a vážení se raduji ze svého nového osobáčku. Je jím metrový kapr vážící 23,5kg. Nepřestávám aktivně zakrmovat, abych rybu udržel na našem lovném místě. Vše se vyplácí, ryby jsou aktivní a produkty IFB jim chutnají.

Nejoblíbenější příchuť pro ryby byl Smoked Salmon a také Monster Crab. Záběry přicházely střídavě jak ze dna, tak i ze sloupce. Občas je dobré zkoušet kombinovat příchutě. Tentokrát jsem zkusil boilie kombinaci Nekonečná oliheň a pop-up Švestka, vše v pastě Nekonečná Oliheň. Ta zachutnala i šupináči 95 cm o váze 17,3kg.

Zdolávali jsme dál další krásné ryby a čas rychle utíkal. Počasí bylo plné změn od deštivého po nádherný slunečný a občas se přidal i silný vítr. I Blanka si zdolala mezi jinými mohutného 19,5kg kapra, který měřil 97 cm. Příchuť Monster Crab, jak vím ze zkušeností na tomto revíru, chutná i místním amurům. Popka ve sloupci zlákala za dobu výpravy čtyři amury a největším z nich byl 104 cm dlouhý a 12,8 kg těžký krasavec.

report Květnová pískovna Infinity Baits report Květnová pískovna Infinity Baits

Tuhle výpravu jsme si velmi užili a aktivní přístup se nám vyplatil. Kdy se podaří zdolat 11 kaprů, kteří přesahovali 90cm?!

Přeji Všem, aby si tak jako my užívali chvíle u vody a produkty IFB přinášely spoustu radostí.

Za Infinity team Dušan ,,Vlček“ Vlk a Blanka

report Květnová pískovna Infinity Baits report Květnová pískovna Infinity Baits report Květnová pískovna Infinity Baits